sâmbătă, 17 octombrie 2009

Nu va mai fi nimic...















Se deschid in palme crevase adanci si sfasietoare, strapungand asemenea unor flori otelite sepalele de carne si impresurand cu seva lor de purpura zambete ce nu-mi mai sunt dragi caci nu le mai stiu privi...Nu imi saruta ranile calde, nu vreau sa se inchida fiindca prin ele curge trecutul ce zacand in trup l-ar fi infestat cu ura de viata. Imi place sa le privesc cum palpita sub povara vorbelor grele ce se scurg prin firidele albe, luand cu ele atatea tristeti nespovedite ce-mi inchegau in suflet manunchiuri de negura.
Nu ma privi, ochii tai imi scrijelesc durerea de a nu-ti mai putea darui nimic. Prin crucile ce-mi curata miile de rani arzandu-le s-au strecurat si bucati de viata lasand in urma un pustiu fara margini. Nu il pot scoate fara sa nu suprim arterele din care se hraneste, amaraciunea ce il acopera ca o mantie de plumb il protejeaza si il lasa sa creasca pana devine totuna cu trupul ce il adaposteste fara a se mai impotrivi. Candva iubeam pustiul fiindca luptand cu viata pentru a-si intinde radacinile o facea sa tresalte,sa izbucneasca violent pana la ultima suflare...dar niciodata nu iubeam indeajuns pentru a sterge ura izbucnita din neputinta de a-i stavili setea de a smulge si a poseda viata spre a o supune. Niciodata nu iertam ninsoarea ce ingheta pe vecie mugurii albi, chiar daca o vreme o lasam sa ramana pentru ca ne e teama ca ca razele calde nu vor dori sa ii mai incalzesca odata patati de iarna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu