sâmbătă, 17 octombrie 2009

Despre nimic...(preluat nu mai stiu de unde,cu ghilimelele de rigoare)

"Exista in fiecare iubire o zi de luni.Un inceput fals,ca orice inceput,cu sperante naive, cand te indragostesti si ai impresia ca intregul univers e de acord cu tine.
Martea e ziua in care deja ai amintiri.Rememorezi prima zi a iubirii cu omul pe care l-ai visat,cu grija,pt a nu-l pierde,cu spaima ca doar ti s-a parut.Iti trebuie efort sa crezi ca lumea dragostei tale a fost adevarata.Il rog sa ma ierte ca din dorinta de a crede ca poate fi al meu o zi,din pricina a ceea ce ar fi putut spune si n-a spus,din pricina durerii,acum sunt slaba.
Miercuri e deja prea tarziu.Ochii lui imi lumineaza drumul ca o icoana.Miercuri e foarte tarziu intr-o iubire.Lumea mea a fost intoarsa pe dos.El nu stie nici azi cat valoreaza o privire,un zambet.Joi e ziua indoielii,a tuturor amaraciunilor care traverseaza ca o otrava fiecare celula din mine.
Joi e frig si intuneric.Cand in locul lui a venit cristalul rece al luciditatii in ale carui ape am vazut tremurul mainii lui ce intr-o zi de luni si-a semnat de bunavoie sentinta:CONDAMNAT LA IUBIRE...Joia nu-mi doresc decat ca lacrimile sa-mi curga atat de mult incat el sa nu stie niciodata ca am plans candva de dorul lui.
Vinerea e ziua impacarii cu sine,in numele iubirii fara de care nu se poate.Desi stiu ca nu va fi al meu,desi eu n-o sa invat sa uit nici cand voi muri.Stiu insa ca va veni singur atunci cand eu,obosita de atata asteptare,n-o sa mai simt prezenta lui.Aceasta zi i-o daruiesc lui.Fie sa-l vindece,sa-l faca vulnerabil pt o clipa.Vulnerabil,adik ADEVARAT.
Sambata unei iubiri e o zi trista,o zi in kre eu sunt mai mult el.Sambata ii voi dori tot binele din lume.Asta inseamna ca va putea uita tot,ca si cum n-ar fi fost.

Duminica nici nu cred ca exista!Sa oscrie el dk poate,cu vorbele lui amare pe kre eu le-am iubit.Cand va reusi va insemna ca sufletul lui poate sa-mi daruiasca un alt inceput.Inca o zi de luni pt kre ii multumesc CA SI CAND AR FI..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu