sâmbătă, 17 octombrie 2009

Despre mine...
















Simt cum orele inghetate imi sfasie trupul,
Si cum peretii de sticla se prabusesc peste vise
Sfarmandu-le in mii de suflete goale.
Caut in mine viata ce ma stiga inca,
Dar am obosit.Ma stange o gheara de foc
Si ochii ma ard caci i-a ucis tacerea.
Intunericul imi mangaie ranile,
Cuvintele imi lovesc gandurile
Si-mi cresc aripi de tristete.
Invata-ma sa zbor si-am sa-ti daruiesc privirea,
Si aripile,si viata...Candva ai strivit rasaritul
Si m-am pierdut prin ploaia acida.
N-am mai gasit nici aleile arse,
Nici fereastra sapata in suflete de piatra...
Daca glasul mortii imi aduce uitarea,lasa-ma sa-l aud!
Mi-e dor de mine,de ce m-ai ucis?
Caut zadarnic frunze pe aripile ude si negre,
Cand iarna din mine le-a dat un ultim sarut si le-a spart.
Azi adun franturi de vise incercand sa-mi desenez amintiri....
Ma doare fiecare linie,fiecare culoare....
Am vrut sa te caut in ele dar am murit din nou,
Nu erau despre mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu