luni, 21 iulie 2014

Anamneza sufletului



Valurile sarate si reci imi patrund in trupul zdrentuit de cuvinte si priviri ce-si poarta sabiile sub aripi albe si delicate, se scurg peste ranile crestate de atatea iluzii smulse pana la substanta si le sutureaza nervurile bolnave si triste cu firele matasoase ale uitarii. Intinate de umilinta si colbul dureros al neputintei, simtiri letargice si ganduri condamnate la a nu fi vreodata rostite sunt infiltrate cu arsita vesniciei si freamata sa-si hraneasca sinele plapand cu euforie si vapaie, sa rupa fasii de viata si sa-si aprinda pleoapele istovite.

Imi cufund degetele in spuma lor moale si eterica si le las sa-mi anestezieze bratele biciuite de pereti nemilosi, sa-mi curate si sa-mi inchida incheieturile pictate cu pensule otravite ce-ti picura in sange si ganduri dorinta de a te suprapune si a te pierde in visuri straine pana cand nu mai ramai decat o matca stinghera si pustie. Dansul voluptuos al nisipului sarutat de rasarit imi sculpteaza pe piele povesti si soapte ce ridica si dezvelesc granite si zari nestiute, imi scurg in privire setea de a nu ma opri acolo unde treptele s-au prabusit sub povara fricii de oameni si lumina. 


Sorb marea si cerul din causul palmei si buzele arse de amagiri fara nume incep sa palpite si sa simta din nou gustul infinitului nascut din exaltarea fiecarei clipe in care ai umanizat bucatile de negura ce ti-au fost daruite. Fericirea nu cunoaste implinire in existente sterile ce nu stiu sa se deschida ochilor aurii ce privesc de dincolo de tegument si fibre, dincolo de pulberile colorate sub care isi ascunde chipul, ochi prea tristi si prea schingiuiti de atatea vorbe si gesturi infirme. Azi invata din nou sa nu-si mai plece sclipirile atunci cand viata doare pana in strafundul sufletului, sa nu se mai ghemuiasca de cate ori gandurile ii sunt zdrobite de caldaramul ud al celor ce murdaresc si ucid libertatea fara sa-i stie forma si straturile. Azi invata sa simta culorile, sa si le toarne in celule pana cand curcubeul ii izbucneste prin piele si simtiri.  
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu